Back to normal..

Nu var julen över igen! hann man med ? vart tog dagarna vägen? :P
Julafton var som vanligt en dag med nära och kära, släkt och bekanta, kalle anka och tomten =) Alla nöjda och glada! Sen kom juldagen vilket innebar återträff med släkten för kalkon med mera och för att sedan ladda, träffa mina pinglor och sedan utgång =)
Kvällen igår var himla trevlig och det var så kul att få träffa alla mina pinglor igen, och även julklappsbytet hann vi beta av =) sen bar det av till hotellet där jag tror att nästan alla befann sig.. folk hit och dit och trångt menjag trivdes och lika glad över att få se och träffa alla man saknat så när man bor borta! Typiskt mig så halkade jag och landade i hörnet där allt glas var insopat så något skarsår här och där var vad man vaknade med imorse!

Men jag hade en kul kväll igår och jag vill tacka alla delaktiga :) Thaanx!

Och idag, tro det eller ej, så tog jag och Jonna tag i våra liv och klev upp för att hinna en sväng till örebro. Äckligt mycket folk så massa spring i affärer blev det inte direkt. Men jag fick iallafall med mig en ny fin dator hem, det var ju  lite av anledningen till varför vi åkte in! =) så  nu sitter jag här och inviger min dator och det känns fruktansvärt bra faktiskt :)

Nu ska det packas och trivas lite för att imorgon bege mig tillbaka "hem" till Norge och börja jobba osv :) Jag gillar det dock, ska bli skönt att komma tillbaka till våran lya och bara må gött igen!

nästa visit här i trakterna är ännu oplanerad och kan bli när som...



Keep in touch!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0