De kommer och går..

Ännu en tid har passerat sen sist jag tittad in här för att lämna lite fakta :P
Vart ska jag börja? kan ge en liten kort resumé av helgen och starten på hur den nya vecka har varit.. I Lördags var jag först och sprang en snabbis på stan med mamma för att sedan åka vidare och käka mat på katrinedalskrogen, en plankstek som smakade fin fint =) Sen var det bara hem fixa, hitta någon att gå ut med?
Just i den stunden insåg jag hur många som saknas i hålan? vart är alla mina brudar! I miss you!  men efter letande osv fick jag en halv saleten Ida att bli med iaf, eller jag ett tag.. Sen var man där igen, på hotellet som ser ut som alltid, typ samma folk som alltid. Men någonstanns i detta, samma samma, så fann jag en kul kväll och framför allt kul att träffa alla igen :) Sen vart det efterfest osv. Inget mer om det !
Sen kom den allt för vardagliga söndagen som alltid brukar vara den där sega dagen, och lika så denna! En rent av chill-söndag med innehållande middag hos pappsen =)

Igår däremot var jag först barnvakt till min kära lille-bror. Detta innebar att jag fick bygga snö gubbe, och inte bara en utan två snö gubbar! Jag hade glömt hur slitsamt det var när det var dax att lyfta upp den andra bollen.. men heter man bling så löser man allt  så nu står dom där och sakta men säkert smälter bort!
Efter mitt slit som barnvakt med allt var det innebär så fick jag ialla fall åka iväg på en asnikstbehanlig som jag så väl förtjänat ! Fick den av min kära mor och far som ansåg mig vara värd det efter att jag klarat alla tester så bra! Thanx!

Sen kom tisdagen som kom att innehålla en hel dag i Örebro med Jonna =) Hann med både stan och marieberg och nu tror jag iaf att de flesta julklapparna är inhandlade. Jag tror nästan det är första gången jag är ute i sån här god tid, det är ju hela en vecka till jul! :P
Har även snackat med jobbet idag och jag blir hemma här nu fram tills efter jul någon gång, yeeey! schemat börjar gälla från och med 1 jan. men vi åker nog upp efter jul och extraknäcker lite så vi får ett litet cash flow i januari  :)



Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0