Gott Nytt....

Sista dagen på 2008. Snart ska vi påbörja ett nytt år med nya möjligheter... Hur ska det bli?

2008 har varit ett toppen år. Det är året då man på riktigt tagit steget ut i livet och gått och blivit vuxen. Jag har tagit studenten som hitills var min bästa dag någonsin, det är fan lycka! Sen gick sommaren med allt där till och sen kom hösten och jag flyttade till Norge! Och norge vistelsen har faktiskt varit över mina förväntninga. Jag ångrar inte en sekund att jag flyttat och jag kommer att bli kvar här på obestämd tid, det enda jag vet är att jag inte ska härifrån än =)
Ja det får vara en kort resumé av mitt 2008! men det har nog varit mitt bästa år än sålänge !

2008 kräver en bra avslutning vilket jag hoppas det kommer bli!

En nyårsnatt i norge, bara det säger mycket. Jag tror det blir lyckat!



Gott Nytt År !

Hoppas alla kan få en värdig nyårsafton, ring ut det gamla, ring in det nya!

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0