Luciatåg...

Goddagens!

Ett tag sedan sist, och just nu befinner jag mig faktiskt hemma i Sverige =) Kom hem igår, anledningen till detta är att jag och Jonna, äntligen, har fått avklarat våra tester i onsdags och klara dom allihop. Åtta praktiska tester avklarade på en dag, lite rätt att vara stolt må jag säga ;) så nu är vi lediga ett tag så då tänkte vi att då passar vi på att göra en hem visit på obestämd tid.. I onsdags bjöd vi till en "fira fest" hemma hos oss med lite gott att dricka, unnade oss till och med en champange, och tilltugg så som glasstårta !
Tyvärr må jag säga klarade inte Jennifer sitt sista försök :( men vi ska lösa det, vi ger inte upp, vi ska fixa =)

Idag var jag uppe med tuppen för att kolla på Jonathan och hans lucia tåg, Jonathan som stjärngosse, how cute! :) Sen åkte jag hem igen och tog mig en tupplur för att orka med en fredags kväll i Degerföörs! Kan bli vad som helst? Sen imorgon väntar en utgång på hotellet, vilket inte var igår vill jag lova? vet inte när jag var där senast men nu ska jag göra en come back trots allt =)



Nej nu väntar dusch..

Kisses


Kommentarer
Postat av: Elina

Jaha du var hemma i Lördags då du skickade sms?

Jag trodde du var i Norge. Jag var ju här, när ska du hem nästa gång till Sverige?

Själv åker jag hem igen till sverige den 22 nästa måndag.

Miss you

2008-12-15 @ 15:52:57
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0