no one knows..

Tjee!
Fredag idag, en dag närmare jul och en dag med ännu mindre snö. En vit jul kan man glömma nu i de "nya" tiderna. Mina snögubbar har sakta med säkert smällt bort och nu består de bara av en liten hög med en varsin morot bredvid sig. Dagarna bara rullar på känns det som? Vad gör man? Man är ledig, man typ chillar.. Varför gör man inget vettigt, något riktigt vettigt. Men när man tänker efter så vad är vettigt att göra? när gör man något vettigt egentligen? Jag anser att jag lever ganska gött ändå ;)

Och vad kan den här helgen ha att bjuda på må tro? Har dessvärre typ inga planer än då länge. En tripp till örebro imorgon tror jag det blir annars är jag fortfarande oplanerad och öppen för förslag =) Man kan ju trots allt inte låta en helg som denna bara flyta iväg, måste nästan ta vara på den som man gjort med de andra helgerna detta år. =)

Idag har jag iaf varit snäll och hjälp mamma att städa huset, cred!
Remember, tomten ser allt ;)

Men nu ska jag göra nått, duscha och göra nått annat gööj!



Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0