yeeeey

God afton allesammans! nu sitter jag här i våran soffa i Norge och bara mår bra typ =) vi kom upp hit i lördags sen jobbade vi en sväng igår. Första gången vi jobbade helt på egen hand men det gick mycket bättre än jag räknat med efter att varit ledig ett tag ! det sitter som gjutet..

Idag skulle vi till skattekontoret för att fixa nytt skattekort för 2009, men 14,05 stod vi där och tro det eller ej men det stängde klockan 14,00 så det var bara att ge upp det. Istället begav vi oss till storcentret för aytt shoppa lite, främst en nyårs outfit. För tro det eller ej men vi jobbar inte förrän nästa måndag så vi kommer att kunna fira nyår ordentligt iaf ! Om jag vart lycklig, YEEEY :) Nyår ska firas, det ska firas rejält!
Där emot är planerna för nyår ännu inte helt planerade men vi blir kvar här i vårat kära Norge iaf. Jennifer kommer upp ikväll med Marie, Paulina, Jonte och Linus med sig i bilen vilket innebär att vi inte blir ensamma :) sen är ju Elin och Frida så klart lediga och ska vara med :) Så just nu känner jag att nyår kan få ett lyckat slut trots allt. Degerfors känns lite opepp, visst hade jag gärna varit där med mina pinglor, men känner ändå att det sedan skulle sluta i ett sånt där typiskt degerfors nyår som jag inte anser vilja ha just nu ! Det lutar förtillfället åt ett nyår i Oslo.. Jag tror det kan bli lyckat!

Ha en bra fortsättning!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0