Att vara någon slags hacker...

Vilken dag, var uppe lite förtidigt idag för att åka till frissan o klippa mig.. Det gick väl vägen, skönt att få bort en hel del slitet men nu känner man sig så "naken".. Jag saknar redan mitt hår.. Det låter som jag klippt av mer än vad som är sant kanske, men det är avklippt tillräckligt för att jag ska kunna sakna det och nästan ångra klippet :P Men iaf, hår växer som ogräs! =)

Annars idag har jag försökt leka någon slags hacker? har försökt fixa min iphone som cp:at ihop sig.. Jag hämtade några uppdateringar som jag tydligen inte borde ha gjort eftersom jag nu inte kan använda den.. När jag var i sthlm var vi inne i en apple butik och skulle fråga om dom kunde göra något, jag fick till svar " hämtade du uppdateringarna...? Grattis! " Där försvann mitt hopp.. Men hoppet kom tillbaka när en kund berättade att det ska gå att fixa ändå.. Så hela dagen har jag följt instruktioner, laddat ner program och försökt låsa upp iphonen igen men än har det inte vart några direkt framsteg ! Jag är ingen hacker, jag behöver nog hjälp :P
Om någon kan eller känner någon som kan detta så är jag gärna mottaglig för hjälp att lösa detta! Jag saknar min Iphone... =)

Ja och annars, jag väntar på att mamma ska komma och lämna en flötig pizza till mig =) måste som sagt passa på när man är i Degerfors med en oas fylld med pizzerior! :)
Ikväll? Ja kvällen är ännu ganska så oplanerad.. En sista kväll innan jag åker tillbaka igen.. Den bör tas vara på! =)

Ska man val vaka? somnar jag?

Pusspuss



" Det finns alltid ett om, tänk om....?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0