Bättra mig ?

Tillbaka, ännu en gång efter en blogg paus.. Icke lov! Ska försöka att bättra mig men just nu är  allt bara bra, allt flyter på och man njuter av Norge.. Har egentligen inte tiden, och knappt orken att sätta mig ner och skriva ett blogginlägg men ville liksom bara visa att jag finns kvar, och det ska ske förändringar :P

Som nyårslöfte tror jag att jag ska lägga ett löfte om att bättra mig, bli mer angagerad i vissa saker, som bland annat bloggandet =) tills dess antar jag ni får nöja er med ett inlägg lite då och då..

Iallafall, det går så länge att jag inte vet vad jag ska säga? jag vill inte sitta här och skriva massa skit som ändå ingen orkar läsa..
Så istället för att berätta om allt som hänt dessa veckor ska jag fatta mig kort, vi har kommit igång hyffsat bra med jobbet, självklart ska inget gå smärtfritt när det gäller mig och Jonna men vi är på god väg iaf.. Jag o Jonna var själva här förra helgen och bara dom orden får nästan tala för sig själv ;) Det var bag in box hit och dit och det var martini och det var efterfest till tidig morgon! =) Det var toppen! Annars jobb jobb och jobb.. nu ihelgen har vi jobbat så det har varit en lugn helg =) Men nästa helg är vi lediga igen och då är vi back on track ;)

Nu ialla fall så sitter jag här ensam i våran lägenhet för första gången.. Det blåser storm utanför och jag ligger mest i soffan och är fast i mitt oc maraton jag startat :)

Nej jag ska bättra mig.. Ska bli oftare..
Men nu ska jag dock avsluta och fortsätta mitt maraton!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0