Degerförs..

Hur ska jag summera? =) Jag har haft en toppen helg i Stockholm med Linnéa! :) Massa mys, god mat, sötsaker och vin!

Kom upp i fredags då jag direkt åkte och mötte upp Linnéa utanför hennes jobb för att ta en lunch med henne och hämta en nyckel till hennes lägenhet.. Sen gick jag en snabbis på stan för att sedan återvända till hennes lägenhet! Den var så fin och mysig :) Sen kom Linnea hem och vi handlade och planerad en eventuell utekväll. Vi tog oss någon cider så där, kollade idol men insåg efter ett tag att vi var för trötta för att ta oss ut så vi blev hemma i soffan och mös och bestämde att satsa allt på lördagen istället :P
Lördagsmorgonen började med att vi gick på stan, och åt otrolig god mat, kina mat var det.. Och förresten får inte glömma att nämna att vi smakade sushi, och ja hur ska man säga, det smakade rå fisk.. Inget för mig tyvärr, men det var absolut värt att smaka nu slipper jag gå och fundera på om sushi är något för mig. :P Sen blev det ialla fall hem och fixa och dola och dricka vin och trivas sen blev det utgång mötte upp Erik och hans polare.. Var på någon bar och drack lite och lite till, sen skulle vi vidare men osis som vi har var vakterna av kvinnligt kön vilket inne bar att det vägrade släppa in oss.. Typiskt tjejer ;)
Men kvällen var trevlig och Söndagen blev en soft dag med en fika på stan och film mys typ =)
Tack Linnéa för helgen!



Kom iaf hem till degerfors idag, har inte hunnit gjort så mkt ännu men ska väl snart ta tag och göra nått vettigare när man ändå är här..

Ha det bra gott folk!
Vi höres!

Kyss B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0