Blivande bloggerska

Hej svejs!

Nu tänkte jag, bättre sent än aldrig, starta en egen blogg. Med tanke på att man flyttat över landsgränsen till Norge och skaffat sig ett eget liv så kan det alltid vara kul att dela med sig av det norska vardagslivet =)
Jag har redan hunnit varit bosatt i Norge i lite mer än en månad och jag finner inga anledningar att klaga! Norge är toppen och jag trivs med det mesta som har med Norge att göra, It happen to be the best thing i´ve ever done!  :)
Har redan funnit ett gäng härliga personer som förgyller vardagen där borta, känns nästan som en enda stor familj.

Är för tillfället på hemma plan, Degerfors för att bland annat fira vår Sandra som fyllt 18 år, finally! Även träffa alla andra kära medborgare som man saknat under tiden =) Detta medför en helg fullspäckad med underbara återträffar, god mat och en del party !
Även en hel del mys med min lillebror Jonathan, han somnade i min säng igår för att han skulle vakna när jag kom hem, guleplutten! <3 och inte minst hade han sagt att "Jossan brukar ju vilja äta pizza när hon kommer hem så hon och jag kan ju dela på en.." Han vet vad en syster behöver när hon kommer hem  ;)

Nu väntar en uppfräschning innan familjen anländer hemmåt :)

Puss J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0