En snabbis....

Hello my dear, ett avbrott som var väntat..
Nu är jag tillbaka hemma på en snabb visit för att ladda om batterierna. Har just klivit innan för dörren, packat om väskan för att imorgon bege mig till sthlm och spendera helgen där uppe hos Linnea =)
Återkommer hem på måndag och sen när man reser tillbaka till Norge återstår att se, tisdag? onsdag? time will tell :)

Annars känns det mest som att allt är som det alltid varit här hemma, känner ingen större saknad efter denna "höla" ? Inget illa menat, Degerfors kommer trotsallt ändå alltid vara Degerfors.. Här finns/fanns många av de människor som betyder mest för mig ! Puss på det.. Men att utvidga sina vyer och komma ett steg vidare har gjort mig gott!

För att resumera Norge tiden som gått så kan jag bara säga, I love it! Norge är bra, eller nej det är inte bra det är jätte bra, super bra! =) Trots all otur vi vart med om sedan flytten och alla onödiga utgifter så finns det ändå en charm med det med, det är det som gör att man aldrig kommer glömma Norge vistelsen.. När man flyttade till Norge som 19 åring och inget gick som det skulle till en början, men sen ....? ja, fortsättning följer ! Otur vänder till tur, eller?

Btw, första snön har lagt sig i Jessheim =)


Villa bara lägga en liten notis... En liten snabbis sådär tänkte jag! = )
Mera kommer senare, framöver någon gång!

Ta hand om er gott folk!

Jag är i Sverige, det är billigt att ringa nu ;)

Puss B.


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej mitt hjärta!

Tänkte att jag kunde göra ett litet spår efter mig här:) Ååå ska på arbets intevju i norge på måndag:D Så vi måste hinna ses under den kommande veckan då jag är i norge:D

Pusss

2008-10-31 @ 22:05:17
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0