Fredags mys

If i told you things i did before
Told you how i used to be
Would you go along with someone like me
If you knew my story word for word
Had all of my history
Would you go along with someone like me....

 

En lång och trevlig fredag har jag haft. Har varit ett underbart höstväder, gula löv och skinande sol är det som gör hösten till något fint.. Men dessa stunder brukar man ofta glömma bort, höst förknippar man med gråa dagar.. Men även hösten har sina fina stunder, belive it or not! =)

Var i Örebro i förmiddags och spenderad pengar, en hel del pengar faktsikt.. Men det är vad som får en att må bra, och jag kände att resurserna fanns på kortet som gav mig tillgång till dessa nya klädesplagg och så vidare =) Mättade en del av mina behov iaf.. Annars kom man hem och åt middag med familjen och hade en allmänt mysig fredag, vet inte när jag hade en sådan lugn och sansad fredagskväll hemma i soffan ? :) Även ett kärt besök av min sambo Jennifer, vi behöver varandra ;)

Imorgon däremot väntar andra bullar, då är det först en förmiddag med mamma och en sväng förbi mormor och morfar.. Sen är det hem och fest som gäller, en fest tillsammans med mina käraste flickor, ett efterlängtat återseende! Som jag saknat dom<3 kvällan kan inte bli annat än lyckad tror jag!




Nu väntar en film? eller eventuellt sängen =)
Ha en fortsatt trevlig helg!

Love Bling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0