Just another sunday

Här sitter man då, återigen en söndag då man mår som man förtjänar .. Idag väntar en bilfärd tillbaka till Norge igen och förtillfället känns det otroligt jobbigt, men när man väl kommit iväg och anländer så kommer allt kännas som vanligt igen :) Back to normal och imorgon ska vi inta våra uniformer för första gången på riktigt, snacka om stiligt =P

Gårdagen var faktiskt himla trevlig. Var så kul att få träffa och prata med er flickor igen, som jag saknat våra stunder och middagar =) Sen åkte vi vidare till hotellet och Amanda och ja vad säger man.. Jag höll Amanda i handen :P  Det är typ så jag har summerat den kvällen/natten.. Nej men ärligt så var det faktiskt en trevlig kväll och kul att få träffa alla kära medborgare häromkring igen! Annars har jag egentligen inte så mkt att tillägga just nu..
Är egentligen bara allmänt seg och känner att fantasin och skrivandet inte är på rätt humör just nu....

Där med tror jag att jag avslutar detta inlägg och dagen där, även min visit i Sverige som snart är slut.. 

På återseende gott folk =)
Ta hand om er.

Pga inget fungerande internet i Norge ännu så bör ni inte räkna med en regelbunden uppdatering. Men det kommer!






Peace Love and Understanding


/ Josefine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0