Stockholm

Här sitter jag i Stockholm, har för en liten stund sedan anlänt till Linnéas otroligt fina lägenhet och väntar nu på att hon ska sluta jobba =)

Hann komma lite snö även hemma i Degerfors, som ganska snabbt ändrades till slask men ändå =) Tågresan var trevlig, mötte Ida som även hon var på väg till sthlm :) tacka gud för sällskap.. Alltid en tendens att vara bekanta människor på samma tåg !

Ikväll är planerna än så länge oplanerade, kan bli utgång o det kan bli en soft kväll.. men lutar nog mer åt lite rajtan trotsallt, när Bling är i stan så ska det tas vara på! :)

Nej jag orkar inte sitta här o skriva mer nu..
mer story senare!

Vi hörs!
Kyss


Kommentarer
Postat av: Elina

Okay, jag är kvar här tills på lördag!

Men ring mig en signal när du kommer till norge då:)

Pusss

2008-11-02 @ 19:26:57
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0