Den kom och den gick

Hej, ett återseende som var på tiden.. Efter att ha anlänt tillbaka till Norge så återgår det mesta till vardagen. Man jobbar och man sover och där emellan bara har man det gött. Ofta lite för gött som innebär att man inte ens tar sig tiden att skriver en rad eller två här =)

Men jag överlevde denna helg iaf. Fredag den 13, den gick smärtfritt igenom och ingen skada skedd. Lördag och alla hjärtans dag kom också och som en glad överraskning hade mamma lämnat min årliga choklad ask och en triss lott till Jonna så hon kunde ge den till mig på alla hjärtans dag ! =) Choklad asken är min alla hjärtans dag !
Sen som en chock, fick jag även en blomma på jobbet  men sen om man ska vara lycklig över den är en annan femma. Tror mer jag blev orolig och ville hellre bara slippa den! Hade ju kunnat varit någon annan beundrare kanske ? :) Men men, det var bara tacka o ta emot typ.. Ialla fall så beslutade vi även på jobbet att det fick bli en liten utgång i lördags och det slutade faktiskt med bowling osv! Fruktansvärt kul och spela bowling faktiskt, tror inte jag gjort det sen jag var liten och korvarna fanns till hjälp ;) men det gick förvånandsvärt bra och jag vann alla tre serier. Goo Jossan!

Annars bara jobb och nu idag är jag ledig. Jonna jobbar till sju och jag har inte riktigt smitt mina planer för dagen än ? Undrar om man ska ta en bärka eller om man bara ska ta det lugnt :) Tisdag är ju ändå våran dag här i norge nästan ;) Men vi får se.. Ska ju upp och åka till charlottenberg imorgon också, måste storhandla typ, puuuh! Det känns tungt faktiskt, en av de tråkigaste vägarna och sammanlagt tar det ca 3 timmar tur och retur!

Nej nu ska jag ta mig en promenad tror jag och hoppa in i duschen !

Välmött gott folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0