Fucking snö här!

Norge, nu har jag kommit till norge.. Kom fram igår kväll någon gång, ganska skönt.. Men fan vad snö det kommit.. Man såg inte våran trappa typ, det fanns istort sett inga tappsteg ?:O Så jag fick försöka pölsa mig upp för trappen ändå men en tung jäkla väska.. In med den, och knappt så det gick att öppna dörren, hallå! Så det var bara att greppa skyffeln och börja skotta, fy fan det var hemskt! Jag vill aldrig skotta igen.. Inte så mkt snö iaf .. Puuuh, det var en jobbig start.. Ni ska se våran balkong, hela den är full i snö, skulle man gå ut där skulle det stiga över midjan, lätt .. usch! Iallafall så efter min skottning och min inre ilska satte jag mig och försökte lugna ner mig, började packa upp, tog mig en dusch och kröp ner i min nybäddad säng, det var skönt.. Så låg jag där och kollade lite oth innan det blir sov dax.. Det var gött!

Men idag är det iallafall en sån där typiskt fin vinterdag med solsken och snö på backen, så där så det knastrar mysigt under fötterna, det är enda gången jag uppskattar vintern.. Men jag ska iväg och jobba här så jag har inte orkat ta mig ut innan.. Borde unnat mig en promenad men jag kände att jag låg i sängen istället =)

Idag kommer jonna upp igen iaf ! Det känns bra, lite läskigt och sova själv ändå och det är så tyst hela tiden.. Vem ska jag prata med ?

Nej nu borde jag fixa lite innan jag åker till jobbet !

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0