Godmorgon sunshine...

Godmorgon, tur att inte alla har dåligt morgonhumör !

Igår var det första tisdagen i februari och det bjöd på en lite utgång i jessheim för en gång skulle och för att vara ärlig så hade jag riktigt trevlig =) var på haven och sjöng och dansade av oss lite ! Himla trevligt.. och det höll ut fram till småtimmarna ! ja det var kul.. Däremot väcks man av en klimakteriekossa till granne i morse, herregud.. Plingar en gång, två gånger och tre gånger, vi öppnar inte för vi sover! Men hon bjuder in sig själv och kliver in och börjat tjöta om allt! Inte okej, visa respekt ! :P nej men det är väl sånt man får ta ibland, tror någon stanns att hon är lite ensamn där nere och att hon inte kan göra annat än att komma hit och predika om hur hennes bägare runnit över ! Ajajaj.. jag kan faktikst inge annat än skratta tror jag ? ;)

idag är det iaf onsdag och eventuellt tar vi vårat pick och pack och åker till degerfors ikväll eller imorgon bitti typ =) Fast enbart för en kortis för att som sagt åka till Linnéa på fredag ! Det ser jag fram emot fakltiskt ! Hinner hem och eventullet hälsa lite på mammsen och övriga familjen en snabbis sådär ! Innan mammsen åker iväg till sälen och lever sitt liv! ;)

ja nej vad ska jag göra ? Plocka undan från igår kanske.. dammsuga lite och fixa lite ! yes det ska jag göra..

See you later sweden!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0