Going back..

Jaha, då var väskan packad igen och det är dax att åka tillbaka till Norge igen. Rykten säger fruktansvärt mycket snö och det gör mig inte glad.. Antar det innebär att man behöver skotta? att man får snö i skorna och att det är svin kallt ! Jag vill ju ha vår och sol! =)
Börjar jobba imorgon igen och jobbar hela helgen, känns lite halv segt sådär. Men man har ju fått sig en långledighet som varit helt great ! Hinner med det mesta med vad man vill ha ut av det .. Träffa de man saknar och äta en och annan flöt typ ! Även ett och annat ärende sådär =) ja jag har nått mina mål men vistelsen i dfs och hunnit med sthlm och Linnéa, det är värt  =)

Ja, vad blir det annars må tro.... Egentligen har jag inte så mkt att säga, inget vettigt som ligger och gror men ändå fick jag lust att skriva ner några rader. Jag skulle kunna predika om sånt som ingen egentligen bryr sig om eller något som jag inte vet ett skit om men jag struntar i det !

Jag önskar er alla en bra dag helt enkelt !

Take care!

Man vet vad som är rätt, vad man bör göra. Men ändå gör man det inte ? Man backar undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0