Pöööt..

Hula hula..

Måndag igen och helgen har passerat igen, gud vad det går fort hela tiden. Vi har till och med inlett februari månad :) I lördags vart det lite vin och så.. Dock inte oslo som planerna var först utan vi var här och nu i efterhand är jag ganska glad för det. Det ledde till många investeringar i det ena och det andra ;) Där var vi och helt plötslig var vi där, på en "gala" liknade fest på ett hotell här i trakterna.. O ja, sen vet jag inte..egentligen får det tala lite för sig själv men vi lyckades få ett kort och kunde hånga in våra jackor och sedan försöka smälta in där bland alla galafina pojkar och flickor! Och ja vi försökte väl mingla bäst möjligt tills vi upptäckte något lite mer intressant ? Ja för att inte gå in på så mycket detaljer så pillade vi lite på alla saker som var utställda där och sen fick vi med oss ett och annat vettigt hem, utan några olovliga handlingar ;)! Bra investeringar i sånt som rakhyvlar, rakblad maskara och några fina dag och natt krämer =) Det var bra! Därigenom en lyckad kväll ! Tolka som du vill... =)

ja nu har vi iaf startat en ny vecka med jobb.. Jobbat idag och kommit hem och ätit mat. Husmor Jennifer har hittat tillbaka ;) Hon kom upp igår igen, men tur är att hon inte varit här på ett tag så att hon är sugen på att plocka och laga mat igen.. Puss!
Imorgon väntar jobb igen, sista dagen innan jag inleder en långledighet i sisådär åtta dagar.. Det ska infiras lite med beer call imorgon antar jag! Gör ytterligare ett försök ! Men tror det kan bli trevligt, måste infira långledigheten också!

Onsdag eller torsdag blir den en snbbvisit hem till degerfors för att på fredag åka upp till Stockholm med Jonna och hälsa på Linnéa ! =) Ska bli kul att komma upp till huvudstaden och strosa lite på stan och umgås! Saknar  min flicka! <3
Övrig info kommer senare!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0