Soligt stockholm

Hallå i stugan =) nu är jag hem kommen från min sthlm resa och den har varit jätte bra!


Kom upp dit i fredags och började med att ta en lunch med Linnéa och sedan ta en sväng på stan.. Sen åkte vi vidare hem till hennes lägenhet för att bara chilla lite och vänta på Linnéa ! När hon väl slutat fixade vi käk och mös framför tv:n och tog ikapp ett och annat ! Sen kom lördagen och då var det spring på stan hela dagen. Dock ingen storshopping utan några byxor och annat smått fick bli med hem bara.. skönt att bara strosa runt och så.. Sen kom eftermiddagen/kvällen och vi bestämde oss för att gå ut och äta gott och sedan blev det vidare ut på någon drink sådär :) Ganska lugn kväll ändå vilket var skönt.. ja sen kom söndagen, den annars ganska tråkiga söndagen i Norge då allt är tvär stängt och det finns inget att göra..Men vi tog tag i oss själva och gick på bio igår iaf! Även det himla mysigt! Så jag kan inte säga annat än att jag är fruktansvärt nöjd med vår resa och att det blir flera gånger, om inte allt för länge! Saknar min tjej <3


Annars vaknade vi upp i sthlm idag, solen sken och vädret var underbart! Synd att det var dax att åka då men vi hann  iaf uppleva det, marken var nästintill snöfri och solen värmde, Ååååh! Det är såå jag vill ha de.. Sen anländer man hit till Degerfors och här ligger marken täckt av snö, hört rykten om att det samma gäller hemma i Jessheim.. Men ja, våren kommer väl sakta men säkert hoppas jag ! Jag vill dissa vinterkläderna !

Ja ja, nu blir jag väl här i någon dag, och åker väl tillbaka till Norge på onsdag antar jag = ) Skönt ändå...

Nu ska jag sociala igen..
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Tres Puntos

Snälla, Snälla, Snälla.

ÅK INTE TILL NORGE, där är det ju f-n vinter året om :P



2009-02-10 @ 10:48:30
URL: http://trespuntos.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är hur jävla mycket snö som helst här. Det suger brutalt.

2009-02-10 @ 21:28:59
URL: http://idioti.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0