Det är sånt man får ta...

Hejsan hoppsan, nu har halva veckan gått, lill lördag och jag går mot en långledighet. Har jobbat nu i tre dagar sen får man ledigt i åtta dagar. Lyx för vissa, men inte för en pengabehövare! Kön för extra passen är lång och denna helg kunde vi glömma jobb men hoppas på lite extra jobb nästa vecka ! I need some money! =)

Igår jobbade jag först sen var tanken beer-call.. Det vart lite trivsel hos grabbarna med något glas vin sådär..Men, som det brukar bli, så beslutade vi oss för att bli kvar där istället, vi dansade ut granen, vi skapade ett dansgolv och vi sjung och hade det allmänt trevligt :) En sån där normal kväll här i Jessheim :P Men nästa månad kanske vi seriöst ska prova på beer-call på riktigt ! Det är banne mig på tiden!

Sen jobbade jag en sväng idag.. och tro det eller ej men stötte även på min kusin och min farbror på flygplatsen sådär av en slump typ =) min kusin, Michaela och hennes kille skulle flyga tillbaka hem till sitt.. Alltid kul men en överraskning, och kul att träffa de man annars inte träffar allt för ofta =)

Imorgon, ganska tidigt imorgon blir det hem färd till Degerfors igen.. bland annat på grund av att Jonnas bil ska besiktas osv. Men när hoppet om jobb i helgen inte finns så blir nog jag iaf kvar till sön eller måndag !
Vad ska vi hitta på då?

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0