Exploderar...

Då har man kommit upp till norge igen.. kom upp igår någon gång! Ganska gött att vara tillbaka igen faktiskt. Däremot av någon anledning har jag gått och blivit sjuk, började igår med en otroligt kliande och irriterande hals.. sen när vi typ kom upp hit, det var då huvudet började värka och fick en såndär feberkänsla.. Men det var bara att knapra i sig lite alvedon och ligga i soffan och sedan sängen.. Vaknade imorse i hopp om att det skulle ha blivit bättre men när jag skulle lyfta huvudet från kudden insåg jag att det inte var så bra, trodde huvudet nästan skulle explodera.. så jag klev upp och tryckte i mig två alvedon och gick och la mig igen! Jonna gick upp och städade hela lägeheten! TACK, du är bäst! Jag hade inte pallat det idag, inte just då iaf! Sen åt vi lite pannkakor och nu sitter man här i soffan igen !

Hade egentligen planer på träning idag men icke, det blev det inget av pga att man ska gå och bli sjuk så där opassade när vi äntligen hade tänkt att ta tag i det. Men dom ringde iaf från jobbet förrut så jag ska försöka jobba imorgon, räknar med att må bättre då, jag måste jobba då!

Nej undra om jag ska hoppa in i duschen och sedan återgå hit till soffan för att nörda lite oth innan det är sängdax :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0