Hej Söndag

Sicken helg jag har haft, istort sett nu jag sätter mig ner och har tid att bara chilla lite.. =) Ägna en minut åt mig själv och nörda lite !

I fredags jobbade jag till åtta, kom hem och kollade lite Let´s dance med lite folk.. Hade eventuella planer på att kolla in en födelsedagsfest i närheten, men jag orkade inte? Skulle ändå upp och jobba på lördag o så vidare så det vart lugnt hemma i soffan/sängen =) Sen kom lördagen och jag var iväg och jobbad typ HELA lördagen? började två och slutade elva, alltså hela lördagen var sabbad.. När man efter nio timmar kommer hem runt halv tolv på natten är man inte mer sugen än att sätta sig tjöta lite med jonna innan det var dax för sängen igen och ladda inför en ny nio timmars dag på jobbet..Yeeeey ;) Så upp och hoppa igen och jobbade till nio idag.. Så hem kommen nu, har tagit mig en skön dusch, kokat lite nudlar och slagit mig ner i soffan för att bara chill och  vänta på att jonna ska sluta typ=)

Det är väl så jag skulle sammanfatta min helg lite kort och gott.. Jobba mat och sömn i stort sätt.. Men jag trivs ganska bra ändå.. Och ledig på onsdag och sen även ledig till helgen så i veckan lär det allt bjudas till lite fest!
Helgen kan eventuellt bjuda på en utekväll i Oslo till och med, det vore kul! :)

Vi får väl se =)

Jag hoppas att ni andra har haft en bra helg iaf! Jag klagar inte så värst på min helg ändå, förrutom att det känns som jag bott på jobbet så har det ändå vart helt okej.. Trivs på jobbet med mina kära arbetskollegor ;)

Men som sagt så är det rätt soft vecka kvar nu som väntar och en fri helg så Bling är snart back on track!

Det har kommit massa snö i Jessheim, igen. Jag är trött på snö!  "det finns ju bara en sopa! "  ;)

Vi har planer på en London weekend i april, ja tack! Ska bokas i veckan eventuellt!

Så, lite smått och gott!
Koooos dere!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0