Hjärter dam...

Känner att det är ett underbart väder idag, solen skiner och snö ligger fint på backen! Man borde ta sig en promenad.. men seg som jag är så sitter jag här i stället och ska snart hoppa in i duschen och bli människa igen ! Sen ska jag ta mig ut en sväng, uträtta lite ärenden osv..

Annars kallar en helg i Degerfors, igen.. Vad gör man och vad sker? Här häder egentligen inte så mkt annat än mys kvällar eller en utgång ! Oddsen för att det blir lite festligheter imorgon är nog ganska stora med tanke på att, jaa.. Jag är ju trots allt hemma liskom.. Bör passa på att umgås med allt och alla så gott jag kan :P Men vi får väl se hur det blir med allt detta.. Något som är säkert att jag ska hinna med minst en riktig flööt innan jag åker tillbaka, kanske två.. Som jag saknar det !

nej nu väntar en uppryckning och duschen =)

Happy times! Just give me a SMILE!

Blir man inte glad när man tittar på dessa lyckliga ansikten ? :D


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken underbart härlig ful bild, jag blir så glad varje gång jag ser den ! :D

2009-01-09 @ 18:28:56
URL: http://arrmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0