Lördagsaktiviteter..

Då var det lördag igen och återigen är vi inne på spåret, det blir lite vin  och mys som vanligt =) Hoppas på en trevlig kväll ..
Börjar med middag hemma hos oss då Linnéa och hennes familj är överbjudna, sen bär det vidar på en ännu oplanerad afton som antagligen slutligen kommer sluta med hotellet =) Annars blir det en lugn dag fram tills dess. Funderar redan nu på att kanske ta tag i mig själv, och fixa och dola lite innan allt, eventuellt hinna med en powernap då jag inte sov så mkt inatt..

Igår vart det svartå, "tittade" på när några bastade och spelade poker typ.. Jag lärde mig "shuffla" ? eller hur det nu heter :) ganska stolt.. Mitt mål med kvällen och jag lyckades, creeeed! Annars vart det flöt och lite bilåknining innan man bar sig hem och sov vid fyra tiden.. Sen upp vid tio, elva imorse för att fixa lite grejjer och hinna ner till affären med grön skylt innan det hann stänga! =)


Puss Puss

Skååååål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0