Ooops.

Hej, så dålig jag är. Jag uppdaterar lite, jag jobbar och jag slöar!

Återigen en vecka har gått och ja, vad sker liksom.. Har typ jobbat, varit lite ledig nu onsdag torsdag men det har varit lugnt även då =) har typ chillat, kollat lite film, sovit och ja.. även hunnit fetat lite =$ Men ibland måste man..

Nu är det fredag igen och vi jobbar tidigt, hela helgen.. eller iallafall jag. Det känns inte så kul tycker jag, upp mitt i natten för att jobba klockan fem. herregud! samma sak även på söndag? det känns lite opepp, går rykten om en inflyttningsfest i oslo imorgon och jag vet inte om jag ska haka på eller hur jag ska göra.. Men jag tror jobbet får avgöra, jag ska vara smart och fråga om jag inte kan få börja senare på söndag, får jag inte det antar jag att det bara är att bita i det sura äpplet och istället ladda för lite festligheter till nästa helg, eller kanske redan på tisdag då det hederliga beer-call är tillbaka igen ;) Ja vi får helt enkelt se vad det blir :P

nej nu ska jag nog hoppa in i duschen och mysa ner mig !=)

ha en bra helg!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0