Sunshine..

Solen skiner. Jag har varit ute på en promenad i det fina vädret =) Det var otroligt skönt, dock jäkligt halt men det gick ändå..

Jonna jobbar och jag är själv här hemma för tillfället, vad ska jag hitta på ? :P Just nu sitter jag iaf med hårfärg i håret och väntar på att det ska värka =) sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på? Funderar på om jag ska gå till köpcentret en sväng och kolla läget kanske?  inte för att jag egentligen ska shoppa direkt men borde typ kolla på några fina lampor till vårat köksfönster.. För snart måste faktiskt stjärnorna ner och då blir det så mörkt utan lampor..
Sen kanske man bara ska dega, kolla en film kanske? eller kanske inte göra något? känner att jag hur som helst ändå inte kommer att göra något vettigt :) Ska fixa lite tacos tills Jonna kommer hem från jobbet iaf! Gyy vad gö !

Igår jobbade jag en sväng, det var banne mig rätt gött, gött att göra nått vettigt, trots att rösten kärvade ganska rejält i början på morgonen och nästan hela dagen så gick det bra ändå.. Folk kunde ju iaf höra hyffsat vad jag ville ha sagt =)
Sen imorgon börjar helg igen, men vet inte om jag kan kalla min helg så mkt helg..

Jag kommer jobba hela helgen, kväll också... Imorgon jobbar jag till åtta och på lördag jobbar jag enda till elva på kvällen? Antar det innebär att det kommer bli en ganska lugn helg för min del, men rätt gött ändå? Hur många sådana fanns det under 2008? Iblad kan det vara gött att vakna upp på söndagen och inse att man mår bra, man är inte seg, man är inte bakis och man har inga pinsamma beteenden från gårdagen =) Lyckat! :D
Och tro det eller ej men i tisdags var övriga norgefolk taggad på lite utgång osv, men jag sjuk som jag kände mig och hade tagit på mig jobb på onsdagen sa nej ? jag stannade hemma och gjorde inget ? jag försökte friskna till lite och komma i säng i tid för att orka jobba? herregud, är det den Josefine man brukar stöta på? Hon tackar inte nej till sådana tillställningar, men  denna gång tog hon ett vuxet beslut! Stooolt : ) och i efterhand vet jag att det var rätt beslut !

Det kommer flera tillfällen !


   She like it!


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja är det snutan som har sagt nej till fest?

Då måste du verkligen vara sjuk, hihihii..

Saknar dig babe

2009-01-18 @ 16:06:24
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elina, det stämmejag tackade nej =)

Jag jobbar istället! Cred till mig !

Saknar dig! måste ses snart, <3

2009-01-18 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0