Sverige, igen..

Jaha ja, då var man i hemmlandet Sverige igen.. Var ju inte länge sen sist men kände att jag tog en tripp när man ändå inte fick jobba något i helgen :P

Åkte ganska tidigt idag för att hinna fixa lite innan vi kom iväg. Så var upp i hyffsat tid idag igen, sovmorrnar är det dåligt med nu för tiden =) Var hemma runt två, då hade vi även hunnit stanna i Karlstad en sväng så jonna fick införskaffa sig en ny mobil efter som hennes tidigare tydligen inte gillade att simma :P
Väl hemma så har jag väl istort sätt inte gjort mycket mer än umgåtts med mkin kära lille bror.. Han är nog nästan den som uppskattar det mest när jag kommer hem, i söndags hade han till och med sagt att han tänkte på mig, Bubben! :P

I helgen blir jag här och då får jag/ni se till att det bjuds på en del trevliga tillställningar så man hinner med allt man vill! ;)

Nu ska jag kila ut en sväng typ!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0