tillbaka till vardagen...

Jaha då var det måndag, och idag är man tillbaka till vardagen igen. Ska snart åka iväg och jobba en sväng, hej o hå ! :)
Helgen som var vart helt okej faktiskt lite mys och en lite halv taskig utgång i lördags, det var en rentav lugn kväll och det var inte allt för mycket folk ute på krogen just då.. men det blir ju var man gör det till.. Fast vi beslutade att istället gå hem o flöta lite pommes och bea-sås :) aldrig fel, vad gör man inte när inte degerforsflöten finns i närheten liksom !

Annars blir veckan ganska lugn, kanske åker hem en sväng ons-fre, Jonna ska hem då och besikta bilen så får se om jag åker med eller om jag stannar kvar här i trakterna ? Det återstår att se! =)

Nej nu måste jag göra mig klar och kila!

ha det bra och hoppas alla fick ett värdigt slut på 2008 och en bra början av 2009..

Ska detta bli, The year?

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0