Vad blire...?

Vakna upp va fan!

Då var det en dag kvar i Sverige då, åker antagligen tillbaka imorgon igen och hoppas då på att få jobba en del extra, cash cash! =)

Igår blev det en sån där valig utgång och ja... det var väl hyffsat trevligt sådär.. Däremot må jag påstå att det börjar bli så mycket yngre folk, jag börjar nästan känna mig gammal ? jag är ju inte ens 20 än ! Men det blir ju var man gör det till, och man fick ju träffa en del kända ansikten som man saknat =)
Efter statt blev det en hederlig sams flöööt, jammii! Den fick ätas i bilen, den var slizad ;) Sen vart det någon såkallad efterfest i bilen? Ja, egentligen vet jag inte ens varför men vi bara hamnade där och blev kvar där till gryningen typ.. Men det var trevligt och idag är jag trött! Jag borde sova mera!

Idag får det bli en sån där gosig söndag med inga större ansträgingar!

Vart tog mitt nya liv vägen!??

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0