lever du ?

Jag lever! Jag har bara inte haft tid eller ork att skriva ner något här så det har blivit en ganska lång paus från detta...
egentligen har jag inte så mkt att skriva nu heller.. skulle kunna skriva en lista av allt som hänt under den senaste veckan/veckorna som jag varit borta från detta. Men tror inte jag orkar det så vi siktar nog lite mer i nuet och framöver :)

Idag är vi lediga, egentligen är vi långlediga också, fruktansvärt skönt.. Men vi har valt att stänna här i jessheim, jobba lite extra och ha det gött ! har fått extra i helgen iaf och det är ju en början.. Idag ser planerna ut som sådan att vi snart ska kila iväg till storcentret en sväng och sprida lite cash antar jag.. sen träning faktiskt :) yes! Sen när våran nya sambo Frida anlänt hem blir det tacomys =)
Helgen blir det som sagt jobb, lika bra antar jag.. Var ju lite inflyttningsfest för frida i tisdags så... ;)

Nej vad ska man mer säga? Tycker tiden går så fort, vi är redan inne i mars, hallå ! Men desto närmare vår/sommar och sol.. Det tackar jag för =)

Nu kilar jag !

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Elina

Hei tjejen!

Bra med dig ??

Måste førsøka ta mig till dig någon dag och hælsa på och se hur du bor!

Har ju bott hær i snart 3månader och inte taggit tummen ur och vart på besøk hos dig æn :(

2009-03-05 @ 13:12:01
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0