Tandvärk och få timmarssömn

Hallå......

Hur står det egentligen till med allting? just nu i denna stund känns det inte så värst bra. Jag är fruktansvärt trött på grund av tidigt jobb två dagar nu som leder till få timmars sömn, och med tidigt innebär det klockan 5 på morgonen. Eller som jag skulle vilja kalla det, mitt i natten ! Samma sak imorgon, dock ska klockan ställas fram vilket innebär ytterligare en timme mindre sömn... ack ack! Men sen kommer ny vecka med star med två inte alls för jobbiga kvälls pass sen kommer långledigheten! :) Det ska bli gött det ! Tidigare i veckan drog jag faktiskt på mig lite sjukdom, halsont, huvudvärk och en del tandvärk.. Visdomständerna som trycker på och det känns fortfarande.. Kan inte påstå att det känns bättre heller, tycker nästan det blir värre och värre för varje gång det är dax att äta.. Så på gott och ont undviker jag mat, eller jag försöker äta så gott jag kan men det tar sin tid.. ajaj!

men nog om klagomål! Egentligen är det bra, förrutom överskriven text så finns inga större bekymmer :) och till helgen väntar ju en kryssning till kiel som jag inte finner några klagomål för =) det ska bara bli en nöjesresa med gott att dricka och trevligt sällskap.. Resten återstår att se ;)

för att inte undgå så var mamma här på besök förra helgen och det var väldigt trevligt.. vi åt god mat, shoppade loss i oslo och gick på promenad i jessheim för att smidigt sammanfatta våran helg vi hade ! Skönt att ha mammsen på plats ett tag också :)

nej ni, nu tror jag snart det väntar en dusch och nått att äta då det snart är sängdax för mig igen.... Snacka om att rockigare lördag får man leta efter? Nooot!

Ta hand om er folkens, klockan ringer när ni kommer från krogen inatt!

Puss&kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0