Tro det eller ej !

Hej hallå!

Ville bara på riktigt välkomna mitt nya jag .. har varit mkt snack men liten verkstad men nu så ! :)
Jag o Jonna har tagit tag i våran träning, på riktigt! senast som jag sa så var vi faktiskt iväg och tränade, och en riv start blev det med step styrka :) det kändes dagarna efter, men idag laddade vi batterierna igen och var på gymmet i två timmar och införskaffat månadskort ! Så nu är det träning som gäller ! bokat tid tisdag morgon med en insturktör för lite tips och råd sådär ! Cred till oss, det var verkligen på tiden!

helgen har också varit lugn, jobbat och softat typ.. städat och mått gött :) Kan bli träning imorgon med, ska även ringa och på om ett eventuellt extra pass på jobbet eftersom Jonna och Frida jobbar hela dagen imorgon ! Vi får väl se =)

Nej nej!
ville bara meddela hur duktiga vi blivit! =)

Kyss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Va duktiga ni är :)

2009-03-09 @ 18:56:16
Postat av: Mr Wiener

fruktansvärt dålig blogg måste jag säga här går man in för att läsa lite men va fan det skrivs aldrig något nytt

2009-03-18 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0