Upptagen?

Hallå och ursäkta återigen! min dåliga närvaro keeps going. Jag ber om ursäkt och vet inte om jag finner någon vettig anledning ? :)
Antar det mest beror på att jag inte har tid ? eller jag orkar inte helt enkelt.. Kretsar ganska mycket runt en just nu och när man väl sitter ner och nördar lite så finns helt plötsligt inget att skriva.. Jag orkar dessveärre heller inte skriva ner tiden som gått så där detaljerat utan jag säger bara att jag lever, jag jobbar och jag äter och sover.. och utöver det så umgås man och mår gött , tränar varvat med mys och endel fest :) Men festandet dras det ner på, och det går faktiskt bra ! :D

I helgen kommer mammsen, planerna är hitills en shopping dag i Oslo imorgon iaf ! Sen får vi väl se, på tiden att hon kommer och ser hur hennes kära dotter bor nu för tiden :)

Nu ska jag göra annat, lägenheten är städad och nu ska jag bara mösa ner mig !

Ta hand om er tills vidare!

Puss Puss

Att sakna någon..


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra ett inlägg!!!=)

2009-03-25 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0