Yummmi !

Jaha tisdag igen i Jessheim, men för ovanlighetens skull ska jag inte säga att detta innebär fest! för det gör det icke, i varje fall inte denna tisdag =) idag har jag jobbat och har istort sätt precis kommit hem ! Och nu väntar bara en skön säng tror jag.. inga större ansträgingar. Jag har träningsvärk! Träning i morgon också? må nästan bli det! =) måste fortsätta hålla igång nu när man är i farten, vart ju ett break när sjukan kom och hälsade på så det måste tas igen! chapp chapp!
Idag har jag också på börjat min långfri som innebär att jag nu är ledig fram till nästa onsdag.. Gooigt, och helgen med stort H ! Ju mer jag funderar på det desto mer taggad känner jag mig.. Det kommer bli greeit! Jag mår mkt bättre än för några dagar sen och jag tror till och med tanden är på väg åt rätt håll. kan nästintill äta som folk :) Och jaa.. helgen är det ju Kiel som gäller, yummmi! Det kan bara sluta på ett sett tror jag ............

Nej annars kan det hända att man kanske trycker in någon extra arbetsdag under långfrin eller så blir det bara mys, träning och lite förtärnade av alkohol, om man inte skulle få nog i helgen vill säga ;)

Nej vad skulle man mer kunna tillägga i dagens uppdatering? Jag jobbar påsk, inga problem, fina tillägg! Vem firar påsken? :P

Hej då Mars, Hej April, april må ta med sig våren! =)

Puss & klem



Happy or sad? Glad eller ledsen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0