Det känns som det var igår..

Heej, herregud vad jag haft en bra vistelse här i min hemort ! :)

Torsdagskvällen spenderades hos Jonna, med alla mina älskade som jag saknat så mkt! Det betydde, och det kändes som om det var igår vi sågs trots att jag inte träffat dom sen julas typ ! Det var som vanligt, samma gamla snack om allt och ingenting och man mår bara allmänt bra i sällskapet =) Det måste vara äkta vänskap.. Man vet att de finns kvar hur sällan man än ses ! =)
Sen kom fredagen och det blev en lugn dag och en galen utekväll på wickan med brudsen även då, Zandra hade åkt tillbaka till Borås men hann ju iaf se henne i torsdags! =) Ytterligare en sjukt lyckad kväll och att bara vara här igen och få träffa bekanda ansikten förgyller utgången.. Och sen kom lördagen, även då, trots hur man mådda laddade vi om och tog en utgång då med !  Var ju tvungen att hinna med att göra statten också innan jag åker tillbaka =) en lyckad kväll även det..
Igår styrde vi en sån där seg och mys söndag med flöt och film =)

Helgen har varit underbar! <3 Brudarna har varit runt mig större delen av helgen och det är fruktansvärt underbart, som jag saknat alla !

Imorgon tillbaka till Norge, dock väntas en fest även där! =) Återigen ett beer-call att ge sig in i ! Inget kan stoppa Arrmen och bliing !

Alla gillar brudar, brudar brudar brudar !




Kommentarer
Postat av: Arrmen

Det är du och jag mot världen Bliing ! ;)

2009-05-04 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0