En onämd blogg paus som antagligen fortsätter...

Hej, gud så illa det här går.. Bloggandet är inte min grej just nu! Allt annat kretsar runt en och när man väl sitter här finner man ändå inget att skriva :)

17 Maj firandet var bra, och Oslo på 17 maj var helt sinnes sjukt, folk ÖVERALLT! Undrar om jag någonsin sett så mkt folk på ett och samma ställe !? :P Men kul var det och det var ett måste att uppleva nu när man lever i Norge ;)

Shit alltså vad dagarna går fort när man har roligt, dagarna flyger iväg .. snart intar vi Juni månad, Hell yeah, det  innebär ännu mer sommar känsla! och en sommar som kan bli toppen =)
Grillsäsongen är igång och det grillas titt som tätt här på balkongen ! =) Vi har bokat Britney Spears biljetter vilket jag tror och hoppas kan bli en stor succé  ;) Goo brittan liksom ! Sen kan det även bjudas på en tripp till Gotland någon gång i sommar med min kära Markus, och Marcus och hans Ida =) En resa med lite svensson varning över det hela men det tror jag kan bli toppen med rätt sällskap och sol mm  ;)
Sen är jag fruktansvärt sugen på en P & L tripp också, det skulle nästan kunna vara den ultimata sommaren.. Men pricken över i:et skulle nog vara våran omtalade magaluf resa ? :) Den som lever får se !

Ja herregud, vet egentligen inte vad jag ska säga! Men en liten snabb titt i vad min sommar kommer erbjuda, och så mer där till självklart ! ;) Sommaren 09!

Ett grattis till Jennifer som fyllt 20 och till Jonna som snart fyller 20 måste nämnas! Tonåren bara flyger iväg och ni är stora på riktigt ! :D Love you! <3

Nej nu får det vara nog, och jag antar att det återigen blir ett blogg break för min del ! Men på återseende.. Håll utkik ;)

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jonna

All kärlek till dig kära Bliing ! :)

2009-05-22 @ 20:46:31
URL: http://arrmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0